Δευτέρα 8 Ιανουαρίου 2018

γ΄ «Ευωδία από βιβλία»


Μαρτυρία Χριστίνας Γαλανοπούλου: «Είχα σοβαρό πρόβλημα υγείας με την κόρη μου που ήταν τριών ετών. Διάβαζα το βιβλίο για τον γέροντα Παΐσιο.

Το βράδυ, γέμισε ευωδία όλο το δωμάτιο. Και η ευωδία διατηρήθηκε μέχρι την άλλη μέρα το μεσημέρι. Ευωδίαζαν τα ρούχα».



Προσκυνητής από Σέρρες διηγήθηκε: «Πήγα σε μία αγρυπνία μ’ έναν φίλο μου, ο οποίος είναι μορφωμένος και η Μητρόπολη τον έχει υπεύθυνο στα αντιαιρετικά.



Μετά το τέλος της αγρυπνίας κεραστήκαμε. Αυτός κάθησε με τους ιερείς, εγώ με τον κόσμο. Στο τέλος ο παπάς της ενορίας που με γνώριζε, μου ζήτησε να μεταφέρω δύο γιαγιούλες μέσα στην πόλη – η Εκκλησία ήταν απομακρυσμένη.

Στο δρόμο μιλούσαν για ένα βιβλίο για τον γέροντα Παΐσιο. Εγώ άρχισα να πηγαίνω πιο σιγά από περιέργεια να ακούσω τι θά ’λεγαν.

Έλεγε η μία: «Μου συνέβη κάτι παράξενο, διάβαζα το βιβλίο και σηκώθηκα για λίγο να κάνω μια δουλειά και το άφησα ανοικτό πάνω στο τραπέζι. Όταν γύρισα να συνεχίσω το διάβασμα, ένοιωσα να βγαίνει μια ευωδία από το βιβλίο, σαν θυμίαμα».

Μετά από λίγες ημέρες βρήκα έναν φίλο μου και μου λέει:

-Δεν είμαι καλά, έχω μέσα μου μια ανησυχία. Τι να κάνω;

-Θα σου πω εγώ τι θα κάνεις. Θα πας στην τάδε Εκκλησία και θα ζητήσεις τον π. Νεκτάριο τον Βίττη, θα εξομολογηθείς, θα σου διαβάσει μια ευχή και θα γίνεις καλά.

Μετά από λίγο ξανασυναντηθήκαμε και μου είπε:

-Ξέρεις, έκανα όπως μου είπες, αλλά να σου πω κάτι; μπορεί βέβαια να με περάσεις για τρελλό.

-Όχι, όχι, του λέω, πες μου.

-Πήγα στην Εκκλησία και αφού του είπα του παπά και μου διάβασε ευχή, φεύγοντας μου είπε να αγοράσω ένα βιβλίο για τον γέροντα Παΐσιο.

Βγαίνοντας, λοιπόν, από την Ηράκλεια, σταμάτησα σ’ ένα βιβλιοπωλείο και το αγόρασα.

Καθώς γυρνούσα με το αυτοκίνητο στο σπίτι, είχα το βιβλίο στην θέση του συνοδηγού και μου πέρασε η ιδέα να το ξεφυλλίσω με το ένα χέρι καθώς οδηγούσα.

Αφού το ξεφύλλισα βιαστικά μια – δυο φορές, ένοιωσα να βγαίνει μια πολύ ωραία μυρωδιά από το βιβλίο, σαν θυμίαμα».

Αντιγραφή για το «σπιτάκι της Μέλιας»

Από το βιβλίο «Ο ΟΣΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ» (ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ- ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ- ΔΙΔΑΧΕΣ)
ΕΝΩΜΕΝΗ ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ
ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΒΗΜΑ 3

Σχετικές αναρτήσεις ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

skaleadis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...